d"(cerita dak poyosz)"b: Awak ni...!!!

Pages

divider150polkadot5HOMEkecik polkadot5CONTACTkecik polkadot5ABOUTUSkecikdividerSAMBUNGAN150

07 April 2011

Awak ni...!!!

Awak ni!! awak memang saje jek kan wat saya macam tu... tapi awak ingat saya sengal sangat ke... awak ingat saya nak putus asa cari awak?? ehh... tetibe rase bersemangat giler plak... huh... ape gune gambar dan buku yang awak tulis tu?? mestila ade kegunaannye... cahaya mentol memancar-mancar dalam otak ni... lepas jek awak blah dari bustand tu, saya terus pi kedai gambar dan cuci gambar mase Closing Ceremony tu... saya siap tanye kat tokei kedai tu bile bley saya amek gambar tu... tokei tu kate "Lagi satu jam..." memang saya senyum sampai ke telinge time tu... pastu baru teringat... "eh... mak abah tunggu aku la..." memang anak durhake kan saya... sampai atie biar mak abah tunggu plak... huhuhuu.... naseb baik tak kene bising... yela... baru balik, takkan nak bising-bising... kang ade yang naik bas balik pi masuk PLKN semule... tak sabar nak tunggu satu jam lagi... ^_^

Petang tu jugak saya ajak Wawa dan Wel kuar... destinasi pertame adelah kedai gambar yang kat bustand tu... nak amek gambar yang saya anta tu tadi... bile da masuk kete Wawa, saya belek-belek album gambar tu... puas atie... pastu tersengih sorang-sorang kat belakang... Wawa dan Wel pelik jek tengok saya... lepas tu kitorang pi lepak-leparking kat The Summit Parade... tempat paling top time tu... da puas melepak ditambah juge begosip cite-cite yang hangat sepanjang saya takde, tibela saatnye nak balik... lepas da anta Wel kat Taman Sri Jaya, saya pun saje jek ajak Wawa lalu kampung awak... Kampung Parit Besar... kan dekat jek ngan Taman Sri Jaya tu... lalu sambil mencari-cari Tiang Lampu 19... siap kire dari depan trafficlite... taram jek la labu... saya jumpe... tapi tak sure betol ke tak... bile da jumpe,tersengih memanjang sepanjang perjalanan balik ke uma... ^_^

Balik uma, terus masuk bilik dan capai sehelai kertas, sampul surat, buku yang awak tulis alamat tu dan gambar awak... hahahaha... beriye giler kot aku ni... tulis bukan main panjang lagi... awak simpan lagi tak surat tu? surat pertame saya anta kat budak laki tau... awak cakap awak nak call saya kan... so saya bagi nombor tepon saya dan tak ketinggalan gambar kite bedua yang comel tu dalam surat... gambar tu fresh lagi tau... gedix + tak malu ekkk... surat saya tu takdela wangi... walaupun sebenarnye memang nak letak yang wangi-wangi... tapi.... gelikkkkk jekkk... sempoi suda... da siap tulis, lipat cantik-cantik dan gam sampul surat tu elok-elok biar tak comot... pastu tulis nama dan alamat awak dengan penuh kreatif... ntah pakcik posmen paham ke tak nanti... awak tau, esok jugak saya pi poskan surat tu... naseb baik ade setem lebey kat uma tu... takdela kene beratur nak beli setem plak... da tampal setem, masukkan kat dalam peti yang tulis JOHOR... haaaaiiii senangnye dalam hati~~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Cipta Terpelihara 2012 poyosz de squerra. Sekian, terima kasih!