d"(cerita dak poyosz)"b: Senang hati~

Pages

divider150polkadot5HOMEkecik polkadot5CONTACTkecik polkadot5ABOUTUSkecikdividerSAMBUNGAN150

30 Mei 2013

Senang hati~

Alhamdulillah... terima kasih Allah... pagi-pagi lagi aku dah cek kat laman web Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA)... dan yang ditunggu-tunggu telah ada jawapannya... yey!!!



Pemberian Taraf Berpencen (PTB) aku berkuatkuasa pada 1 Ogos 2013... ini bermakna bulan Ogos tu nanti aku dah boleh keluarkan duit KWSP aku yang tak seberapa ada tu... yey!!! duit untuk belanja raya tahun ni la gamaknya... Alhamdulillah syukur... surat belum dapat, dah macam-macam dirancangnya... hehehe...

Semalam... percaya atau tidak, aku dapat handphone percuma dari MAXIS... yer!! MAXIS bagi percuma kot kat aku... jengjengjeng...

sila jangan jeles!!! ttthhheeeeee~


taipan oleh :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Cipta Terpelihara 2012 poyosz de squerra. Sekian, terima kasih!