d"(cerita dak poyosz)"b: Rambang Mata!!

Pages

divider150polkadot5HOMEkecik polkadot5CONTACTkecik polkadot5ABOUTUSkecikdividerSAMBUNGAN150

23 Januari 2011

Rambang Mata!!

Memang rambang mata ku melihat fesyen jubah yang macam-macam sekarang... ade yang macam baju kelawar... sane sini manik... dengan pelbagai jenis batu-batuan yang telekat kat situ... memang rambang la mate... tak tau aku nak pilih jubah yang mane... tema aku plak mase nikah nak kaler silver... punye la payah aku nak cari silver... terpakse memilih kaler grey... hampir-hampirla kan... blasah jek la... tu la... nak sangat time nikah pakai jubah nak wat ala-ala arabian gitu... last-last sendri pening... ikut atie nak jek aku beli kain, then anta kat orang jahit... tapi aku memikirkan koss nye tu tepakse dibatalkan.... ala...kan nak kawen...ape salahnye wat... memang tak salah... tapi aku takut frust bile baju tu tak menjadi macam jubah-jubah aku yang lain... kes trauma la ni... lagipun sekarang ready made punye la besepah... sebut jek nak fesyen macam mane, nanti kompem tekeluar kat News Feed kat FB tu... tu pun klau jadi member la kan... ade jek fesyen terbaru... sume fesyen-fesyen ni aku dapat kat FB...

Jubah Manik Kaler Grey

Jubah Trisha

Aku panggel jubah ni Jubah Tron Legacy

Jubah Kaftan (ala-ala baju kelawar bagi aku)

Jubah Manik


Jubah Kaftan

Kalau sendri tengok kat page Jubah Elegent memang bley naik juling nak pilih... cantik-cantik belaka... kat page Ceria Shoppe pun bley tahan cantik-cantiknye... sebab tu aku jadi sangat susah nak memilih jubah-jubah tersebut... rase macam nak ni.... eh... yang ni pun cantik... tu pun cantik jugak... Ya Allah, yang ni cantik giler... uishhhh... cantiknye!! sile tampar saya sekarang... sebab tu sampai ke arini aku masih belum memilih jubah tersebut... taktau nak pilih... banyak sangat pilihan... any suggestion???!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Cipta Terpelihara 2012 poyosz de squerra. Sekian, terima kasih!