d"(cerita dak poyosz)"b: mimpi kadangkala bukan mainan tidur

Pages

divider150polkadot5HOMEkecik polkadot5CONTACTkecik polkadot5ABOUTUSkecikdividerSAMBUNGAN150

27 Februari 2012

mimpi kadangkala bukan mainan tidur

Selalunya kita akan dengar...
"Ala... mimpi tu kan mainan tidur jek..."

Betul tak? tapi sebenarnya tak jugak... KADANG-KADANG mimpi tu memberi mesej atau petunjuk atau perkhabaran tentang sesuatu... haaa... nampak tak kadang-kadang tu? kadang-kadang yer... diulangi sekali lagi KADANG-KADANG... K.A.D.A.N.G-K.A.D.A.N.G!!


Pernah tak korang alami macam tu? hmmm... aku baru jek alaminya malam tadi... serius tak sangka pulak betul... ku fikirkan... 

"Ala... mimpi tu kan mainan tidur jek..."

Rupa-rupanya betullah pulak kan... sebenarnye aku mimpi sahabat baik aku kat kolej dulu akan berkahwin... padahal aku dah lama kot tak dengar cerita pasal beliau... perkembangan beliau pun aku taktau... tuptuptup... mimpi beliau pulak... dalam mimpi tu aku dapat kad kahwin beliau, tunang beliau sendiri yang bagi pada aku... wahh gitu... dalam mimpi tu, aku punyalah bengang + sedih sebab beliau akan terkahwin eh... berkahwin... realitinya tak pun... yeke? sebab beliau pernah kata beliau nak kahwin lambat... aku pun menerima kad tersebut dengan bengangnya siap cakap "taknaklah datang..." ade beliau kesah ko datang ke tak??

Dan pagi tadi... yang ni bukan mimpi lagi dah... aku pun hantar SMS kepada beliau dan bagitau tentang aku mimpi beliau dah nak kahwin... so aku pun ucapkan sekali Tahniah in advance... tuptuptup... beliau pun balas SMS aku... aku pun tak sangka betul rupanya mimpi aku... beliau insyaAllah akan bertunang pada bulan Oktober tahun ni dan kemungkinan terkahwin eh... berkahwin pada tahun 2013... papepun... aku mahu ucapkan tahniah juga...

Tahniah!!
Si Mata Cantek~
err... perlu ke buat tulisan besar-besar...
beliau bukannya baca pun blog ko ni... ceh!
taipan oleh :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Cipta Terpelihara 2012 poyosz de squerra. Sekian, terima kasih!