d"(cerita dak poyosz)"b: S.E.R.O.N.O.K!!!

Pages

divider150polkadot5HOMEkecik polkadot5CONTACTkecik polkadot5ABOUTUSkecikdividerSAMBUNGAN150

27 Januari 2011

S.E.R.O.N.O.K!!!

SERONOKKK!!! yer... memang sronok klau bos-bos yang suke memanggil name kite tiade di opis... rase seperti opis ini kite yang punya.... muahahahahahah... gelak jahat... giler kau tak besh... memang heaven giler kot aku rase bile bos dan kuncu-kuncunye (pegawai) tiade ... aku dan kuncu-kuncu yang lain pun ape lagi... berjolajoli sakan la kan... siap rancang nak kuar rehat awal... tu naseb baik halfday jek bos takde... kalu whole day, aku rase kitorang mesti da sampai ke Nilai... eh... kenape Nilai??? sebab nak pi ajak diorang survey barang-barang kawen aku nanti... huhuhuhu... nak kene cari bunge telur plak... haiissshhh... macam-macam plak kan nak kene cari... tapi takpe... tu sume satu pengalaman yang besh... sebelum ni aku asek tolong survey bunge telur untuk majlis orang jek... bile survey sendri, baru la rase pueehhh atie...

Owwh... berbalik kite kepada tajuk seronok tadi... memang seronok giler la arie ni... walaupun halfday, kami sangat menghargai mase yang ade ini dengan mengular, bersembang-sembang, bergurau-gurau, bace suratkhabar dan op kos la b'FB... ko ingat kalau bos ade, aman ke nak wat tu sume??? takde maknenye la weh... sumenye akan terbantut... nak main FB pun tersekat-sekat... kene cover line baru la bley bukak FB... cehhh...tak nyaman langsung... time kaseh kepada bos dan kuncu-kuncunye kerana memberi peluang kepada kami untuk release tensen walaupun hanya sebentar... owhhh... semalam korang dera kami sampai balik lambat, arini kitorang kuar rehat awal... yehaaaa... semalam bukan main lagi bos dan kuncu-kuncunye mendera kami... bukan dera ape pun... cume balik lambat jek... siapkan kertas kerje yang nak dibentangkan dalam mesyuarat arini... Mesyuarat Tertinggi plak tuh... last minit baru nak wat... cehh aku... cakap pandaila... naseb baik la sikit jek... kepada yang belum bekeluarga seperti aku, maybe tak jadi masalah sangat... tapi bagi yang da bekeluarga macam-macam masalah ade... nak pk anak lagi... hubby yang tak paham lagi... nak masak la... basuh baju la... pening... pening... maka timbul beberape rungutan semalam... tapi aku elex jek... belom ade komitmen lagi la katekan... yang si dear itu pun senyap jek... bz main game la tuh...  tu yang si dear itu senyap jek... ntah-ntah nanti bile aku da kawen, mesti aku salah seorang yang merungut bile kene balik lambat... harap-harap takla aku jadi macam tu... bajet dapat anugerah pekerje cemerlang... amin~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Cipta Terpelihara 2012 poyosz de squerra. Sekian, terima kasih!