d"(cerita dak poyosz)"b: SAHARA NABILLAH kahwin!!

Pages

divider150polkadot5HOMEkecik polkadot5CONTACTkecik polkadot5ABOUTUSkecikdividerSAMBUNGAN150

13 Mac 2012

SAHARA NABILLAH kahwin!!

Siapakah Sahara Nabillah? tajuk nak gempak jek... beliau bukanlah artis mahupun retis... beliau jugak bukanlah selebriti ataupun selebetriti... tapi beliau adalah salah seorang sahabat baik aku semasa zaman kolej dahulu... satu rumah... satu kelas... satu kumpulan... satu bilik... beliau jugaklah antara orang-orang yang selalu melihat perubahan mimik muka aku ni... gembira bersama beliau... sedih bersama beliau... bahagia bersama beliau... senang kata semua lah... sentiasa berkongsi kisah suka duka... disaat beliau melalui kisah sedih dalam hidup beliau... aku jugak melalui kisah sedih dalam hidup aku... papepun kami sama-sama kuat... yey! 
Biodata beliau:-
No. K/P :  860526-xx-xxxx 
6 digit terakhir di atas sebenarnya tak tahu...
Pekerjaan : Seorang guru... errr... ustazah...
Tarikh Lahir : 26 Mei 1986

Dan pada 4 Mac 2012 yang lalu, beliau telah melangsungkan perkahwinan beliau bersama jejaka pilihan beliau... chewahh! dan aku hadir bersama Nurul Husna Abu Hassan atau lebih dikenali sebagai Chunot dan suaminya... incik Paraparasakura tak dapat datang sebab pergi latihan... 


...Sahara Nabillah dan suami...

...kami...

Selamat Pengantin Baru kepada Sahara Nabillah dan suami...
Semoga berkekalan hingga ke syurga~


taipan oleh :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Cipta Terpelihara 2012 poyosz de squerra. Sekian, terima kasih!