d"(cerita dak poyosz)"b: Teman Tapi Mesra~

Pages

divider150polkadot5HOMEkecik polkadot5CONTACTkecik polkadot5ABOUTUSkecikdividerSAMBUNGAN150

09 Mac 2012

Teman Tapi Mesra~

Heiya~! tak sempat nak update blog sejak akhir-akhir ni... busy lah katakan... tangan ke dada, mata ke atas... ha'ah... lagipun aku dah kena pindah tempat baru... owhh... sebenarnya bilik baru... masih lagi dalam Unit yang sama... yey! pindah sebab ada pertambahan kakitangan... dapat geng baru... yey! keadaan bilik yang sekarang ni agak kecik sikit... opss... bukan kena turun pangkat... tapi kena kongsi bilik... ada geng berborak + bergosip... yey! 

ini bilik meja lama... wah... purak-purak busy lah tu...

ini bilik baru...

ini meja baru... wah... masih lagi purak-purak busy...

dan memperkenalkan...

teman tapi mesra saya...
namanya Mr. Luewiy~

Bila tambah kakitangan, bebanan tugas pun bertambah... yey! puiiihhhh... bila tensen jek, aku mesti bagi Mr. Luewiy makan... makin tensen, makin gemok Mr. Luewiy aku ni... haisshhh~ cantikkan beliau... kadang-kadang tu bebual jugak dengan beliau... agak-agak lapar jek, beliau mesti melekat kat cermin tu sambil tengok aku macam nak ajak gaduh... ini adalah imiginasi semata-mata... terima kasih kepada Mr. Luewiy sebab sudi menemani saya sepanjang masa bekerja... luv u lah!


taipan oleh :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Cipta Terpelihara 2012 poyosz de squerra. Sekian, terima kasih!