d"(cerita dak poyosz)"b: Rocker Idaman Kalbu

Pages

divider150polkadot5HOMEkecik polkadot5CONTACTkecik polkadot5ABOUTUSkecikdividerSAMBUNGAN150

31 Mei 2013

Rocker Idaman Kalbu

Sejak dah ada Aryan Furqan ni, asyiklah mamanya meng'Google'kan diri mencari aksesori untuk dia... dari dia dalam perut lagi... aku dok usha mende alah ni... asyik ada halangan jek tak dapat beli... dan alhamdulillah, barulah bulan ni dapat beli... yey!!!

Semalam sampai... aku beli dengan Sweet Qaseeh Collection... tak larat nak survey banyak-banyak kedai online... yang mana aku 'kawan' jek aku usha mende-mende ni... dan setakat ni, Sweet Qaseeh Collection adalah antara yang termurah... RM195 termasuk postage... tapi pos biasa jekla... RM199 kalau nak pakai courier... aku pilih yang murah jek... dan alhamdulillah, selamat jugak sampai tanpa sebarang kerosakan...

Nampaknya Aryan Furqan gembira....




taipan oleh :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Cipta Terpelihara 2012 poyosz de squerra. Sekian, terima kasih!