d"(cerita dak poyosz)"b: Awak...awak...~

Pages

divider150polkadot5HOMEkecik polkadot5CONTACTkecik polkadot5ABOUTUSkecikdividerSAMBUNGAN150

21 Februari 2011

Awak...awak...~

Bile Azmira sampai jek kat saya... saya terus tanye pasal awak... die cume menjungkitkan bahunye tanda taktau... hmmm... frust ok... takpela... esok ade lagi... dan esok arie last untuk kite sume berkumpul bersame-same... mintak-mintak dapat bergambar esok... malam tu saya wat cool jek... kalau dapat begambar, alhamdulillah... kalau tak dapat, kasi sampai dapat jugak... tak kire!!! Azmira pun takde call atau msg-msg saya... okkeeyyyy...

Arie yang dinanti-nantikan... Closing Ceremony PLKN Tahun 2004 Siri 2 dan Siri 3... ramai giler mase tu... da macam semut... tapi semut biru la... owhh... kamera ade di sisi... da wat reminder da agar tidak berulang lagi perkare macam semalam... nasib baik stamina da kuat... bagus jugak join PLKN ni... stamina kuat... so bile lari, anytime jek babeh... kompem takde nak pancit-pancit... memang besh... mase tu Closing Ceremony kite tu dirasmikan oleh Tan Sri Lee Lam Thye... patutnye Dato' Sri Najib Razak... tapi tibe-tibe beliau boleh plak wat closing ceremony kat Kem Kuala Kubu Baru tu kot... ntahla... tak ingat... penat jek kite berlatih kawad kat tengah stadium tu... baru ingat dapat masuk tv... sekali tak la plak... tapi tu sume takde memberi kesan pun... biase jek... yang penting... GAMBAR... GAMBAR... GAMBAR!!!

Saya pun tak ingat berape lame kite duduk dalam dewan tu... mase mule-mule tu macam boring jek... tapi da nak last da tak boring da... sebab ade slideshow gambar-gambar kite... dan saya nampak ade gambar awak... hahahahaha... nak beli nak beli nak beli!!! eh... ade gambar saya jugak... awak beli tak?? bile da nak abes tu... saya pun amek la gambar besame kawan-kawan saya dulu... sekaliiiii... filemnye tak jalan la plak... haddddoooooiiiii... tekan punye tekan memang sah filem tu tak jalan... bengang da ni... saya pun ape lagi, bagi kamera tu kat kawan saya... dan teruskan pelarian menuju ke kedai... naseb baikla dekat jek dan kedai tu bukak... macam-macam hal la... da berjaye membeli filem tu, saya pun sambung lari balik ke dewan... sekali ramai plak yang da kuar... slow sket lari... saya nampak kawan saya, Faridatun tunggu sambil lambai-lambai... tengok lagi sekali... eh... ade awak la... awak pun tunggu jugak ke... yiiipppppiiii!!! kalau boleh memang nak melompat saya... tapi kene la lagak cool... da pasang filem tu, saya tanye "boleh ke nak begambar ni??" awak angguk-angguk sambil tersengih... sengih memanjangla kau... sorenye tak kuar pun... yang tukang amek gambar kite, Faridatun Akmal... kawan baik saya kat PLKN tu... sampai sekarang pun still kawan dan dia antara yang paling tau cite saya dan awak... die cakap "muke korang da macam adek bradek la... sengih pun same"~ orang petame kate muke kite same...

Gambar pertame kite... ^_^


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Cipta Terpelihara 2012 poyosz de squerra. Sekian, terima kasih!