d"(cerita dak poyosz)"b: BLOG KU BERWAJAH BARU!

Pages

divider150polkadot5HOMEkecik polkadot5CONTACTkecik polkadot5ABOUTUSkecikdividerSAMBUNGAN150

30 Januari 2012

BLOG KU BERWAJAH BARU!

Hai~! lama tak update ni... sekali update, blog pun berubah wajah... ececece... amacam? cantik tak blog aku kali ni? canggih kan?? ke macam ttttuuuuutttt... errr... ha... semalam, hari Ahad... dah tak ada kerja sangat, aku godeh-godeh lah blog aku ni... godeh punya godeh, ntah jadi macam makin pelik pulak... aku terus revert pakai Template Classic... pastu ubah sana, ubah sini kat Template Designer tu... masih lagi rasa macam kureeeeng jek... aku pun tengok-tengok blog orang lain untuk cari ilham... sebenarnya curi idea... hehehe... tengok tutorial sana sini... yang mana aku rasa menarik, aku pun aplikasikanlah dekat blog aku ni... cehh..aplikasi tu... terima kasih kepada adek Faqihah Husni dan abang Zuar kerana memberi tips dan tutorial untuk membuat blog lebih menarik...
bila tengok balik... eh... macam kanak-kanak riang pulak blog aku ni...
lantaklah sana...


Tapi kenapa aku punya blog warna  PINK  ek???? kenapa tak warna  PURPLE ?? aku sangat suka akan purple... dulu kalau pink ni aku sangat-sangatlah jaki + menyampah + benci gilos dan semua yang seangkatan dengannyalah senang cakap... termasuklah penyanyi bernama Pink pun aku tak suka... walaupun dia tak ada buat salah dengan aku dan dia jugak bukanlah orang yang berwarna pink... kesian dia... tak memasal aku tak suka... aku memang akan sakit mata pabila melihat warna pink... padahal sakit mata kan warna merah... dan sekarang, saya suka akan warna pink... errrr... rasa bersalah sebab dulu kutuk-kutuk warna pink... tapi tak adalah semua benda aku nak warna pink jugak... agak-agaklah kan... purple tetap pilihan pertama ku...

Opss... memandang Incik Paraparasakura kata dia sangat pening melihat blog aku yang serba pink ni... aku pun tukar background yang macam gambar di atas ke background sekarang ni... tapi... masih lagi dalam warna pink... teeehhheeee... saya suka pink... anda macam mana pulak?? pening tak?


taipan oleh:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Cipta Terpelihara 2012 poyosz de squerra. Sekian, terima kasih!