d"(cerita dak poyosz)"b: Kucing Ku Makan Durian!

Pages

divider150polkadot5HOMEkecik polkadot5CONTACTkecik polkadot5ABOUTUSkecikdividerSAMBUNGAN150

31 Januari 2012

Kucing Ku Makan Durian!

Selamat pagi para khalifah di bumi Allah... chewah... masa cuti CNY (Chinese New Year) aku mengambil kesempatan untuk bercuti panjang... macam aku pulak yang raya... kata 1 Malaysia... bila dah cuti, mestilah aku balik kampung untuk menjenguk kedua mak abah  + mak abah mertua ku sekali... kebetulan musim durian kat kampung aku tu... abah aku dengan murah hatinya telah menempah 61kg durian... spesel gitu siap tempah-tempah... untuk anak cucu katanya... kami pun melantak durian tak ingat dunia... confirmlah bila dah sampai rumah mak abah, aku dijamu dengan durian petang tu... malam makan durian lagi... buka mata jek terus meluru ke dapur dan makan durian... pagi-pagi buta dah makan durian... pagi, petang, malam aku makan durian... bukan aku jek yang makan... kucing-kucing aku pun sama... sama naik dengan tuannya pulak... cuba tengok aksi diorang ni... 

Ini Bobby
...nyumnyumnyum...

 Seronoknya mereka berdua...

 Ini Abu
...nyumnyumnyum...

ha... terlentang sudah depan besen... 

Ini Wolf
sampai masuk dalam besen lah pulak... cubaan untuk buat penyamaran GAGAL!

Kucing-kucing ni bukanlah kucing pertama yang makan durian... ada jugak kucing-kucing lain yang makan durian... jadinya tak adalah pelik sangat kan... tapi ada tak kucing yang makan tempoyak?

taipan oleh :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Cipta Terpelihara 2012 poyosz de squerra. Sekian, terima kasih!