d"(cerita dak poyosz)"b: Sudah tua rupanya...

Pages

divider150polkadot5HOMEkecik polkadot5CONTACTkecik polkadot5ABOUTUSkecikdividerSAMBUNGAN150

14 Februari 2012

Sudah tua rupanya...

Tadi masa online FB, aku pun on lah chat... biasanya aku tak on chat tu... tapi disebabkan atas permintaan sahabat baik dan juga mempunyai anak-anak yang comel... macam tak ada kaitan... so aku pun on lah chat tu... tengah syok taip menaip... berbalas taipan... tiba-tiba seorang lagi kawan aku buzz...


Aku pun apa lagi... haruslah terus klik link yang dia bagi tu... bukan main gelak sakan lagi dia yer... hingga membuatkan aku hilang fokus sekejap... bila aku dah klik, aku pun tergelak... mananya tak gelak...
Gambar lama kot pakai... skemarama jek aku... cehh... macam tak banyak beza jek dengan sekarang... zaman mula-mula aku masuk kerja tahun 2010... tahun yang agak mencabar bagi aku... 

Cuba tengok tarikh lahir tu... nampak ke tidak?? kalau tak nampak klik untuk besarkan... tarikh lahir aku pada 1 Januari 1970... uishh... dah tua rupanya aku ni... tapi masih CIK lagi yer... eh... maknanya aku dah 42 tahun lah tahun ni... tapi abang sulung aku baru 37 tahun... macam mana pulak aku boleh lebih tua dari abang sulung aku??

aiyooo~ sila update data staff yer~ kerjasama dari pihak tuan, saya dahului dengan ucapan jutaan terima kasih...sekian, wassalam.

taipan oleh :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Cipta Terpelihara 2012 poyosz de squerra. Sekian, terima kasih!