d"(cerita dak poyosz)"b: Yang pernah...

Pages

divider150polkadot5HOMEkecik polkadot5CONTACTkecik polkadot5ABOUTUSkecikdividerSAMBUNGAN150

13 Februari 2012

Yang pernah...

Hari tu tiba-tiba jek datang tabiat lama aku... ke sebenarnya tebiat aku ni? tengok profile FB seseorang... lama dah kot aku tak tengok... lagipun aku tak senarai dalam Friend List beliau... dulu pernah jadi Friend, tapi dia remove aku... pastu dia add aku balik tapi aku pulak tak approve dan ignorekan beliau... kalau aku tengok profile beliau, cuma nampak Info jek lah... dan pada hari Selasa yang lepas, aku berjaya tengok profile FB beliau... yes!!! hebat tak?? hebat tak?? hebat kan aku... memanglah hebat sebab tengok profile beliau menggunakan akaun FB salah seorang Friend List beliau... excited giler aku masa tu... so aku pun tengoklah perkembangan terkini... tengok dan tengok... scroll mouse ke bawah... ke atas... ke bawah semula... scroll dan terus scroll... pastu tengok gambar pulak... tak ada gambar baru dalam album beliau... yang kena tag adalah... tengok balik Wall beliau... scroll lagi mouse... tiba-tiba ada satu perasaan lain pulak yang datang... sebak... serius sebak giler... nak menangis rasanya... tapi.. cover sebab tuan punya akaun FB yang aku pinjam tu ada kat sebelah aku...
seramnya ada stalker macam aku ni...
di kesempatan ini, aku nak wish beliau...
Happy Belated Birthday~!!

Aku pun tak tahu kenapa perasaan tu datang... dan lepas dari hari itu... aku rasa menyesal sangat-sangat pulak... kalau aku tak tengok, mesti aku tak teringat-ingat... kalau aku tak teringat-ingat, mesti aku tak bingong-bingong... seminggu dah kot... memang ada baiknya aku tak Friend dengan beliau... dan ada baiknya jugak beliau hidden kan Wall beliau pada semua yang tak Friend dengan beliau, termasuklah aku... si stalker mata cantek!! 

Dan apa yang patut aku lakukan sekarang adalah... 
stalker ini orang pulak...
tapi ini orang sangat aktif bermain game...
pun boleh lah... layan~
taipan oleh :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Cipta Terpelihara 2012 poyosz de squerra. Sekian, terima kasih!