d"(cerita dak poyosz)"b: Awak tau tak??

Pages

divider150polkadot5HOMEkecik polkadot5CONTACTkecik polkadot5ABOUTUSkecikdividerSAMBUNGAN150

28 Januari 2011

Awak tau tak??

Sebelum ni saya dok selalu dengar kawan saya citer yang kawan die tuh minat kat awak... tapi aritu, mase kat masjid UIAM tu saya dengar sendri die citer kat kawan saya tuh... panas jek beb... eh... kan kat masjid... patutnye sejuk laaa... berbulu jek saya tengok die... yela... die comel kot... sebab tu awak tersengih-sengih kat die... kat saya awak takde pun nak tersengih-sengih plak ek... tapi saya tau... awak mesti takde berbual ngan die gak kan... sebab saya tak penah nampak awak bebual ngan orang pompuan lain... paling kuat pun... awak akan tersengih jek... tu memang la saya biase nampak... sebab kawan saya, Leha tu suke sangat sakat awak... sebenarnye die nak suh saya yang menyampuk-nyampuk... bagi saya line la... tapi...... saya kan pemalu orangnye... muntah jap... saya tetap berdiam diri... takpun saya pure-pure tak dengar jek ape si Leha tu kate... walau ape pun kate Leha tu kat awak... awak tetap tersengih... pape ntah... ade emas gaknye dalam mulut tu... Kawan-kawan saya yang lain slalu jek suh saya tegur awak dulu... tapi saya memang takleh la... taktau la... malu sangat ni...

Hampir 3 bulan kite kat dalam PLKN tu... tapi kite tak penah pun nak bebual... orang lain tu siap da couple da... putus sambung... putus sambung... da macam ekor cicak plak rasenye... couple kontrak la katekan... eh... awak ingat tak Budak Masuk Air tu?? die la yang tolong saya sampaikan salam kat awak... ntah die sampaikan ke tak... yang penting saya selalu pesan kat die... "eh... ko tolong kem salam sikit kat Hadi tu..." asal saya jumpe die jek, saya cakap macam tu... asal die jumpe saya jek, saya cakap macam tu jugak... awak penah tak jawab salam saya tuh?????? ke die tak sampaikan??? ke awak lupe ni???? sampai hati kan... tapi sebenarnye die banyak berjase ngan saya... time kaseh Azmira...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Cipta Terpelihara 2012 poyosz de squerra. Sekian, terima kasih!