d"(cerita dak poyosz)"b: Ingat lg tak awak??

Pages

divider150polkadot5HOMEkecik polkadot5CONTACTkecik polkadot5ABOUTUSkecikdividerSAMBUNGAN150

22 Januari 2011

Ingat lg tak awak??

Lepas saya da dapat biodata awak... saya punye la eppy giler gaban... setiap mase saya belek buku tuh... saya suke tengok katun yang awak lukis tuh... ke mane saya pegi, mesti saya bawak buku tuh... tapi........ saya tetap tak berani nak tegur awak apetah lagi nak bebual ngan awak bile kite terselisih... maluuuuuu... kawan-kawan saya slalu nak bakar-bakar perasaan saya... tapi saya tetap saya... seorang yang pemalu... ingat tak stadium UIAM tu? kan kite slalu bekawad dan PT petang kat situ... lepas abes PT petang, mesti stap-stap tu nak suh belari kuar dari stadium tu dalam kiraan 5... giler ke ape... stadium tu da la besar kan... taknak pecut plak saya... sebab sape yang lambat, nanti kene denda kawad... gilo kooo... tapi naseb baik saya ni bekas atlit skola... jadinye tak penah la saya kena... awak mesti tak perasan kan, yang saya sebenarnye slalu belari saing dengan awak... kadang-kadang saya ade kat blakang awak tau... kadang-kadang kat sblah kiri awak... kadang-kadang sblah kanan awak... da macam stalker kan saya ni... klau awak tau mase tu, mesti awak seram jek tengok saya kan... skrng ni da tau, awak seram tak??

Mase kite sume dalam modul Khidmat Komuniti, jadual kite memang clash abes... susah btol nak nampak awak... haiyaaa... mase PT pagi, saya mesti nak tejengah-jengah tengok kumpulan awak... tapi saya tak nampak... sebab gelap... pukul5.30pagi kot time tu... dan ditambah pulak dengan kerabunan saya ni... yang jadi mangsenye kawan saya... kene jadi cermin mate saya kejap... pastu tibe-tibe datang plak budak-budak siri 3 sambung modul kat UIAM tuh... mule-mule saya elex jek... tapi saya mule rase susah atie bile dapat tau awak dok tesengih-sengih kat sorang budak pompuan tuh... haissshhhh... ni takleh jadi ni... gatal jugak eh awak ni... sape yang tak panas beb... lagi-lagi saya dapat tau budak pompuan tu slalu cite pasal awak kat kawan saya... hammmmpppppeeeeehhhh....



*PT = Physical Training

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Cipta Terpelihara 2012 poyosz de squerra. Sekian, terima kasih!