d"(cerita dak poyosz)"b: ~k!a!d!k!a!h!w!i!n~

Pages

divider150polkadot5HOMEkecik polkadot5CONTACTkecik polkadot5ABOUTUSkecikdividerSAMBUNGAN150

18 Januari 2011

~k!a!d!k!a!h!w!i!n~

"adek...kad kahwin da tempah?nanti minggu lagi satu balik, kite bincang-bincang kad kahwin" kate mak aku... KAD KAHWIN tu patutnye memang aku da tempah... eh...tak awal sangat ke tempah kad kahwin ni? tapi memandangkan kad yang aku nak tu tibe-tibe jek da tutup kedai... terbantut la segale perancangan... aku pun taktau nape die nak tutup kedai... padahal kad-kadnye sume menarik perhatian... kene pulak tuh dengan hargenye... da semalam aku kepeningan menengok-nengok kad kahwin yg ade kat dalam website... macam-macam paten ade... aku da rambang mata... nak mintak tolong si dear itu... tapi si dear mesti tak dapat nak tolong sebab k'bz'an yang melanda dirinye... hmmm... maknenye nanti... bile aku kat batu pahat, aku kene survey pulak kedai-kedai yang ade jual kad kahwin ni... so far yang penah aku buat (untuk abang aku) kat depan bastand lame, jalan omar... namenye SUTRA KREATIF... ni bukan sebab ade kaitan name eh... tp memang design die not bad... ade macam-macam design dan harge yang berpatutan... malangnye die takde website lagi... aku pun taktau la nape die takde website lagi... maybe bz sgt kot... maknenye kalau aku da dapat wat pilihan... aku da bley start wat kad kahwin tu dalam bulan 2 tkpun 3, kn? lambat sangat ke cepat sangat ke sedang-sedang aja?? arghhh~~!! aku bingung...bingung!!


ni la kad yang aku sangat bekenan tu...tapi da tutup kedai plak... haiissshhh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Cipta Terpelihara 2012 poyosz de squerra. Sekian, terima kasih!