d"(cerita dak poyosz)"b: Misi Lolichoc!

Pages

divider150polkadot5HOMEkecik polkadot5CONTACTkecik polkadot5ABOUTUSkecikdividerSAMBUNGAN150

26 Januari 2011

Misi Lolichoc!

Okey... sekarang ni... misi aku nak cari harge lolichoc yang terendah... lolichoc tu aku nak bagi pada budak-budak kecik yang datang ke majlis aku nanti... da slalu sangat orang bagi gule-gule dan jeli kat budak-budak kecik... so aku nak wat lain sket... takde la lain mane pun... aku rase da ade jek orang yang wat ape yang aku rase nak wat ni... sebelum ni aku ade terpikir nak bagi swirly lolipop yang warne-warni tuh... tapi aku risau, aku yang tak sampai ati nak bagi kat budak-budak kecik tu... sebab cantik sangat... rase macam nak framekan jek... sengal... 

Cantik kan....

Aku pun membuat keputusan nak bagi budak-budak kecik tuh lolichoc... aku da survey antara lolichoc yang ade kat FB ni... pehhh... memang meleleh tengok... ade yang comel-comel jek... ade yang nampak sangat menarik dan cantik... macam-macam bentuk ade... sekali lagi aku jadi rambang mate.... haiiisssshhhhhh!!


Amacammmm??
from Leli Mardihah album
Hargenye : RM1.10 - RM1.70


Ni pun menarik juge....
Sweet Garden Collection
Hargenye : taktau lagi...sebab sblum ni tak penah beli lolichoc ngan die... so far... memang tiptop coklat die yang lain...nyummmmy!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Cipta Terpelihara 2012 poyosz de squerra. Sekian, terima kasih!