d"(cerita dak poyosz)"b: Menangkap di Online pula~

Pages

divider150polkadot5HOMEkecik polkadot5CONTACTkecik polkadot5ABOUTUSkecikdividerSAMBUNGAN150

12 Oktober 2012

Menangkap di Online pula~

Bila dah seronok membeli-belah barangan baby ni... rasa macam gian pulak kan... nak-nak bila tengok yang comel-comel... tak cukup kat shopping mall, online pun ada... lagi rambang mata aku tengok... cuma yang tak puasnya bila beli online ni, tak dapat pegang bila nak buat pilihan... tengoklah dua, tiga kali pun... mesti tak puas punya... kat online ni pulak, aku try survey-survey barang baby yang belum aku beli... macam stokin, kasut, cloth diaper, selimut dan macam-macamlah... buat masa ni aku dah stop beli baju baby dah... aku rasa macam dah banyak jek... tu yang baru beli sendiri, belum orang lain belikan... chewaahhh... bajet ade orang nak belanja lah kan...

Banyak jugak kedai online yang aku jumpa... antara yang TERBAIK! bagi aku... bagi akulah kan...

Mamma House.com
Mamma House ni bagi aku servis dia cepatlah... aku bayar pagi, esok petang barang-barang aku dah sampai dah... lagi satu kalau beli barang berjumlah RM150.00 dan ke atas, free postage... aku beli tak sampai pun RM150.00 tapi postage die dalam RM7.00... bagi aku okla... murah pun murah jugak la...
...aku beli selimut, cloth diaper, insert cloth diaper tu, snow cap dengan stokin...
...comel tau selimut dia...

...dapat percuma beg...
...yipppiii!!!...

One Baby World
Yang ni aku belum pernah beli lagi... tapi ada jugaklah yang aku berkenan... cuma belum nak beli lagi... masih dalam pertimbangan... tapi siap dah letak dalam shopping cart... tinggal nak checkout jek... hihihihihi... kalau beli RM200.00 dan ke atas, free postage... 
QQ Baby
Kat sini pun aku belum pernah beli... tapi kat sini cloth diaper banyak giler pilihan... ada yang bercorak, ada yang plain... kalau beli RM100.00 dan ke atas, free postage...
Manjaku Comel
Yang kat sini siap ada jual set tilam kekabu lagi... beli RM200.00 dan ke atas, free postage...
Enjoy Breastfeed
Dah nama dia pun Enjoy Breastfeed... mestilah banyak barangan untuk penyusuan ibu... dari pam, beg, botol dan plastik... semuanya ada di sini... beli RM300.00 dan ke atas, free postage...

taipan oleh :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Cipta Terpelihara 2012 poyosz de squerra. Sekian, terima kasih!