d"(cerita dak poyosz)"b: Sayang Adalah Lelaki

Pages

divider150polkadot5HOMEkecik polkadot5CONTACTkecik polkadot5ABOUTUSkecikdividerSAMBUNGAN150

10 Oktober 2012

Sayang Adalah Lelaki

Assalammualaikum wrh. wbt.


Wahh... sangat mengambil masa untuk mengupdate ini blog... lagi-lagi pulak bos dah cuti bersalin... jadinya terpaksalah aku menanggung kerja bos... kira jadi bos kecik lah ni... biasanya atas meja aku bersih dan kemas jek... sekarang ni dah berlonggok-longgok fail dan sampul kecil... hari-hari ada jek mende yang nak kena sign... sampai naik lenguh... serius!! ada sampai makan masa 2 jam untuk aku settlekan kerja sign menyain ni bagi 1 fail... tu 1 fail tu... sign-sign jugak tapi kenalah semak... sebelum sign, kena baca Bismillah dulu... yela... tanggungjawab tu... eh... cite pasal koje pulak yer...

Okla... pada hari Sabtu yang lalu iaitu tanggal 29 September 2012... aku dan Incik Paraparasakura telah pun  pergi ke Klinik Maiza yang berhampiran dengan rumah kami untuk scan sayang kami lah kan... Alhamdulillah sayang sihat sahaja... tangan sayang comel!! geram!! nampaklah kepala, tangan, kaki, jantung, perut dengan tulang belakang... sudah besar rupanya sayang... doktor kata sayang membesar ikut bulan dia lah... maksudnya taklah terlalu besar dan terlalu kecil... ngam-ngam gitu... dan doktor pun tunjukkan kami sayang punya tttuuuuuuuutttt... dan beliau kata, baby BOY!! Alhamdulillah... wah... seronoklah Incik Paraparasakura ada geng...

Lepas scan jek, kami terus menuju ke Madam King's... aku tak pernah sampai sini... selalu dengar kawan-kawan cakap jek... memandangkan kat sini ada Baby Fair, tu yang aku sampai ke sini... okla... murah jugak... tapi tak banyak pilihan... dekat sini jek aku dah habiskan lebih kurang RM150.00... dalam tak banyak pilihan tu, banyak jugak yang dirembatnya...

Lepas tu, aku rasa macam tak cukup jek... ehhh... teruja sangat ni... kami pun pergi ke AEON yang sebelah Tesco Melaka tu... banyak giler pilihan... sampai aku taktau nak pilih apa... taktau nak pilih pun, habis lebih kurang RM100.00 jugak kat sini... bukan apa... barang baby kan mahal... cehhh... ayat cover lah tu... tapi masa tu, tak ada sale... agak mahal lah kan...

Inilah hasil tangkapan kami pada hari itu... lain bulan, nak pergi menangkap lagi...

...hasil tangkapan di Madam King's...

...hasil tangkapan di AEON + Jusco Ayer Keroh...

taipan oleh :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Cipta Terpelihara 2012 poyosz de squerra. Sekian, terima kasih!