d"(cerita dak poyosz)"b: A.D.A~

Pages

divider150polkadot5HOMEkecik polkadot5CONTACTkecik polkadot5ABOUTUSkecikdividerSAMBUNGAN150

25 Ogos 2011

A.D.A~

awak ADA bila saya gembira...
awak ADA bila saya sedih...
awak ADA bila saya bahagia...
awak ADA bila saya resah...

awak ADA bila saya ketawa...
awak ADA bila saya menangis...
awak ADA bila saya bercerita...
awak ADA bila saya terguris...

bila saya sepi, awak ADA...
bila saya merajuk, awak ADA...
bila saya marah, awak ADA...
bila saya membebel, awak ADA...

awak adalah yang terbaik yang pernah saya ADA...
di mana saya berada, awak ADA...
walaupun kita terpisah beratus batu, awak seperti ADA bersama saya...
ADA nya awak ADA nya saya...
dan saya cuma ADA awak...

terima kasih MOHD NORHADI~ kerana sudi melayan kerenah saya yang kadang-kadang sengal + giler... terima kasih kerana sudi menjadikan saya sebagai ISTERI awak... terima kasih kerana sudi mendengar setiap patah perkataan yang keluar dari mulut saya... terima kasih jugak sebab selalu cuba nak penuhkan permintaan saya walaupun kadang-kadang kena marah dulu baru dapat... terima kasih sebab dodoikan saya dengan lagu Sempurna by Gita Gutawa dan Sketsa Sebuah Cinta by MAY sebelum tido... terima kasih sebab tak pernah lepaskan pegangan tangan ketika kita berjalan... terima kasih kerana katakan biskut yang saya buat khas untuk awak tu SEDAP~ terima kasih sangat-sangat sebab sangat bersabar dalam menghadapi perangai saya yang pelik-pelik ni... awak sangat COOL~  terima kasih sebab selalu ada di saat saya perlukan awak walaupun kadang-kadang lambat angkat call dan balas SMS... terima kasih sebab dukung saya sampai awak sakit-sakit pinggang... terima kasih kerana sanggup menahan telinga mendengar nyanyian sumbang saya di dalam kereta... terima kasih sebab selalu marah saya bila saya bawak kereta laju-laju... terima kaseh kerana selalu ingatkan saya makan panadol walaupun saya cuma pening tengok kerja yang berlambak-lambak... terima kasih sebab tak pernah lupakan saya... terima kasih sebab selalu katakan TIDAK BOLEH apabila mata saya sudah memandang ke arah kasut-kasut dekat kedai dan berkata "kasut dalam kereta tu nak buat bundle ke?"... terima kasih kerana sudi jadi perunding imej dan pakar kecantikan tak bertauliah saya... terima kasih sebab selalu dengar rungutan saya... terima kasih jugak kerana selalu kirakan jerawat saya... sebab tu makin bertambah-tambah... terima kasih sebab selalu tegur saya bila saya buat salah... terima kasih sebab selalu bawak saya naik motor skuter V1 awak tu... laju sangat~
...terima kasih untuk SEGALA-GALANYA...

saya selalu kata "abang ni tak romantik la...", "eeee...ada ke...tak romantik betol abang ni...", "wat lah macam ni baru romantik, tu pun kena bitau ke..."


~awak memang TAK ROMANTIK tapi awak sangat SWEET tanpa saya sedari~


...semoga kita kekal bahagia bersama hingga ke syurga...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Cipta Terpelihara 2012 poyosz de squerra. Sekian, terima kasih!