d"(cerita dak poyosz)"b: i'm b.a.c.k~!!

Pages

divider150polkadot5HOMEkecik polkadot5CONTACTkecik polkadot5ABOUTUSkecikdividerSAMBUNGAN150

01 Ogos 2011

i'm b.a.c.k~!!

Haaa~! suke tak???suke tak?? muntah jom... ok... rasenye lame giler kot tak update blog ni... haiisshhh... busy sangat dengan jadual kerja... maklumlah sekarang da ade dua jawatan... p.o.y.o. papepun aku tetap bersyukur sebab hingga ke hari ini aku masih lagi bernyawa dan bernafas untuk menempuh hari-hari yang mendatang... alhamdulillah... kalau tak silap, last aku update blog ni bulan April aritu... lame da tuh... sorry yer kawan-kawan... sebelum ni busy nak siapkan persiapan majlis aku... alhamdulillah sumenye berjalan lancar...

Lepas tu bile da selesai sume... da naik keje, tibe-tibe kene pegi Kursus Induksi Umum plak... sebelas ari jugak la aku berkampung kat Terengganu sane... memang beshla... sebab hari-hari aku melantak kopok lekor... tak same beb kopok lekor sane dengan kat sini punye... memang terase-rase sampai sekarang... chaiiittt... kan pose ni...
happening~!

Bila da lame tak masuk opis, mood nak bekerja tu susah nak cari... asek teringat uma jek... teringat kucing... owhh... kucing aku baru beranak aritu... Ya Allah... comel giler anak-anak si Tompoko tu... bulu taknak plak panjang-panjang... boleh tahan jugak kucing kampung aku ni... taste nak tinggi... lepas tu kucing-kucing kat uma mak mertue aku pun selamat melahirkan anak... da kalau kucing-kucing yang beranak, anak-anak kucing-kucing tersebut korang rase ade berapa?? memang buaaannnyyyaaakkk giler!! banyak sangat tuh... anak-anak kucing yang baru lahir tu aku rase lebih dari sepuluh ekor... memang meriah la aku raya tahun ni...
owh... yang ni takde gambar...sebab tak sempat nak amek... =)

Hmm.. setiap minggu lak aku akan pergi jumpe si dear... maklumla PJJ (Perkahwinan Jarak Jauh)... kadang-kadang kami balik kampung bersame... weekend memang da penuh da jadual aku... bile weekdays plak... rase malas nak tengok mende alah yang berbentuk tulisan...yang kene taip tu sume... termasuk la menaip blog ni... tu yang terbiar jek... so...sekarang mood menaip kembali suda... Selamat Menaip~!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Cipta Terpelihara 2012 poyosz de squerra. Sekian, terima kasih!